Máte dotaz k provedení objednávky nebo chcete zjistit více o fungování e-shopu Mydrinks.cz? Níže naleznete nejčastěji kladené otázky a odpovědi na ně:

 

Jak na e-shopu vyhledat konkrétní produkt?

Jak mám zprocesovat svou objednávku?

Jaké způsoby dopravy a platby si mohu vybrat?

Jak a kdy mohu objednávku upravit nebo zrušit?

Co když balíček nepřevezmu / ne­vyzvednu?

Co když chci odstoupit od smlouvy?

Co když mi přišlo jiné / rozbité zboží?

Jak funguje komunikace s Mydrinks.cz před a po nákupu?

 

1) Jak na e-shopu vyhledat konkrétní produkt?

 

Nejjednodušším způsobem nalezení konkrétního produktu je zadání jeho názvu do žluté kolonky "Hledaný produkt" v hlavičce e-shopu. Již při zadávání částí slov se objeví našeptávadlo, které zobrazí veškeré produkty, které obsahují Vámi zadané slovo ve svém názvu.

 

Pokud nehledáte konkrétní produkt, ale zajímá Vás konkrétní kategorie / podkategorie produktů, stačí kliknout na danou kategorii / podkategorii v horním menu kategorií. Ke konkrétnímu produktu se následně můžete dopracovat pomocí filtrování dle Vámi zvolených parametrů v levém menu.

 

V případě jakýchkoliv dotazů můžete využít kontaktní telefon či e-mail zobrazený v hlavičce e-shopu.

 

 

2) Jak mám zprocesovat svou objednávku?

 

Pokud Vás během prohlížení zaujal konkrétní produkt a přejete si jej koupit, stačí kliknout na příslušnou ikonku "KOUPIT" u daného produktu. Kliknutím na "KOUPIT" bude zboží vloženo do Nákupního košíku a Vy budete automaticky přesunuti do přehledu Vaší objednávky. V přehledu objednávky můžete udělat 4 kroky:

 

Pokračovat v nákupu kliknutím na zelenou ikonku "POKRAČOVAT V NÁKUPU" vlevo dole.

Pokračovat v dokončení objednávky kliknutím na červenou ikonku "OBJEDNAT". 

Změnit množství nakoupených kusů přepsáním současného čísla u počtu kusů a kliknutím na ikonku "PŘEPOČÍTAT".

Zadat Slevový kupón zaškrtnutím kolonky "MÁM SLEVOVÝ KUPÓN" a vložením hesla kupónu do kolonky "SLEVOVÝ KÓD".

Dokončením objednávky potvrzujete souhlas s obchodními podmínkami e-shopu Mydrinks.cz. Detail obchodních podmínek si můžete přečíst zde.

 

 

 

3) Jaké způsoby dopravy a platby si mohu vybrat?

 

Detailní informaci o způsobech dopravy a platby naleznete zde.

 

Obecně platí, že v ceně zboží není uvedeno dopravné a balné. Způsob doručení a jeho cenu si můžete sami určit ve třetím kroku dokončení objednávky. Celková cena objednávky včetně zvoleného způsoby dopravy a platby je vždy vyčíslena v celkovém shrnutí objednávky před jejím finálním potvrzením.

 

 

4) Jak a kdy mohu objednávku upravit nebo zrušit?

 

Kupní smlouvu uzavřenou dokončením objednávky lze měnit či stornovat pouze po oboustranné dohodě s námi. Pokud jste si po potvrzení objednávky svůj nákup u nás rozmysleli či jej chcete upravit, nic se neděje, nebudeme se na Vás zlobit. Pouze nás neprodleně kontaktujte na telefonní číslo či e-mail z hlavičky e-shopu a společně Váš požadavek vyřídíme k Vaší spokojenosti. 

 

Mějte však na paměti, že pokud Vám byl balík již odeslán, objednávku lze stornovat pouze po úhradě všech nákladů, které nám odesláním balíku vznikly (zejména poštovné, balné, telefonické hovory a vrácení objednaného zboží dodavateli) a to do maximální výše 1 000,- Kč. Na celou částku Vám vystavíme fakturu splatnou do 14 dnů. Po jejím uhrazení budeme stornování objednávky považovat za platné. V případě neuhrazení nákladů ve stanovené lhůtě bude toto jednání považováno za porušení smlouvy ze strany objednavatele a celá pohledávka bude postoupena advokátní kanceláři k vymáhání.

 

 

5) Co když balíček nepřevezmu / ne­vyzvednu?

 

Pokud kupní smlouvu nezrušíte podle bodu 4 výše a následně si objednávku nevyzvednete od objednaného přepravce, budeme nuceni účtovat si smluvní pokutu ve výši 1000,- Kč a dále veškeré náklady, které nám v souvislosti s objednávkou vznikly (zejména poštovné, balné, telefonické hovory a vrácení objednaného zboží dodavateli) a to do maximální výše 1 000,- Kč. Na celou částku Vám vystavíme fakturu splatnou do 14 dnů. V případě neuhrazení nákladů ve stanovené lhůtě bude toto jednání považováno za porušení smlouvy ze strany objednavatele a celá pohledávka bude postoupena advokátní kanceláři k vymáhání.

 

 

 

6) Co když chci odstoupit od smlouvy?

 

Odstoupit od kupní smlouvy můžete bez udání důvodu a to ve lhůtě do 14 dnů po převzetí balíku od přepravní společnosti. Pokud na zboží shledáte jakoukoliv vadu, kontaktujte nás na telefonní číslo či e-mail z hlavičky e-shopu a společně Váš požadavek vyřídíme k Vaší spokojenosti. V případě, že se rozhodnete zaslat nám zboží zpět, pošlete nám na e-mail doklad o ceně této zásilky, proplatíme Vám ji. 

 

Mějte prosím na paměti, že zboží musíte vrátit neotevřené, nepoškozené a neušpiněné. Pokud byla součástí balení i dárková krabice, poté nám zašlete zpět i neporušenou dárkovou krabici. Pokud nebude vrácené zboží splňovat tyto podmínky, nebudeme jej moci dále prodat a tudíž nebudete mít nárok na vrácení peněz.

 

 

7) Co když mi přišlo jiné / rozbité zboží?

 

Při přebírání balíku od přepravce nezapomeňte zkontrolovat jeho obal. Zboží balíme tak, aby bylo riziko poškození balíku zcela minimalizováno, nicméně může nastat situace, že vlivem neopatrné manipulace zaměstnancem přepravce dojde k poškození obsahu balíku. V takovém případě balík vůbec nepřijímejte. Uděláme maximum pro to, abyste v co nejkratší době obdrželi zdarma náhradu. Škodu na obsahu balíku budeme sami vymáhat na přepravci.

 

Pokud se stane, že bude nepoškozený obal zásilky, ale obsah bude přesto znehodnocen či omylem obdržíte jinou než objednanou lahev, spojte se s námi na telefonní číslo či e-mail z hlavičky e-shopu a společně záležitost vyřídíme k Vaší spokojenosti. Připravte se prosím na to, že od Vás budeme potřebovat fotografii, na které uvidíme rozsah škody.

 

 

 

8) Jak funguje komunikace s Mydrinks.cz před a po nákupu?

 

Před nebo během nákupu je Vám k dispozici prodejce na telefonním čísle či e-mailu z hlavičky e-shopu. S ním můžete Vaše kroky kdykoliv konzultovat. Po nákupu samotném obdržíte několik automatických e-mailů v závislosti na stavu Vaší objednávky. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.

 

 

Nenašli jste zde odpověď na Váš dotaz?

 

Neváhejte a kontaktujete nás, rádi Váš dotaz zodpovíme. Našim cílem je Vaše radost a spokojenost.